Regulamin pracy i wynagradzania

Warto wiedzieć

Regulaminy pracy i wynagradzania są "najbliższymi ciału" przepisami prawa pracy, obowiązującymi u pracodawcy. Właściwe ustalenie ich treści, zwłaszcza w przypadku regulacji dotyczących wynagrodzeń, może mieć niebywałe znaczenie dla kondycji pracodawcy. Błędy, w tym błędy formalne lub proceduralne, mogą okazać się bardzo bolesne, o czym pisałem m.in. >>> TUTAJ

Jak negocjować regulaminy i co w nich negocjować? Czy można nie liczyć się ze zdaniem pracowników? Szkolenie dotyczące zakładowych źródeł prawa pracy pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości.  

Zapytaj o szkolenie

Zainteresowała Cię tematyka szkolenia? Masz pytania lub wątpliwości? Chciałbyś poznać ofertę szkolenia indywidualnego lub dopasować program do Twoich potrzeb? Skontaktuj się z nami!